نسل نوین پوشاک گرافنی

نسل نوین پوشاک گرافنی

ولبک تولید کننده پوشاک ورزشی است که در حال حاضر بروی تولید کاپشن های گرافنی تمرکز کرده است. کاپشن هایی که توانایی جذب گرما را دارند ، رسانا و ضد باکتری هستند و رطوبت بدن شما را کنترل می کنند.

بر اساس اظهار توسعه دهندگان کاپشن های ولبک، فرآیند تولید ، سال ها تحقیقات فشرده را بهمراه داشته است.گفته می شود که ژاکت از مواد دو طرفه ساخته تولید شده که در طی روند گسترده R & D اختراع شده است. سمت گرافن خاکستری رنگ است، در حالی که طرف دیگر سیاه مات بنظر می رسد.
برای ایجاد کاپشن های نوین، دانشمندان گرافیت خام را به نانولوله های گرافنی (GNP) تبدیل کردند که پس از آن با پلی اورتان مخلوط شدند تا غشاء ایجاد شود.سپس به نایلون متصل شده تا موادی را تشکیل دهد، که ولبلک می گوید خواص نایلون را تغییر می دهد.
اضافه کردن گرافن به نایلون اساسا خواص مکانیکی و شیمیایی خود را تغییر می دهد ؛ یک پارچه نایلون که به طور طبیعی نمی تواند گرما یا انرژی را انتقال دهد ولی با این روش نایلون رسانای انرژی و گرماست.

لباس شما نه تنها گرمای اطراف خود را جذب می کند تا دمای پوست شما را همسان و هم افزایش دهد، بلکه بدان معنی است که می تواند مانند یک رادیاتور کار کند.
این ژاکت هنگامی که در معرض تابش نور خورشید یا یکی دیگر از منابع گرما قرار گیرد، گرما را جذب میکند. سپس،اگر آن را از منبع گرما دور کنید و گرافن را در کنار پوست خود قرار دهید، مانند یک رادیاتور عمل می کند، گرما را حفظ می کند و آن را در اطراف خود پخش می کند. این اثر را می توان با قرار دادن دست خود بر روی پارچه، برداشتن آن و سپس عکسبرداری از ژاکت با یک دوربین حرارتی تصویری نشان داد.

همچنین بنا به گفته ولبک لایه گرافن گرمارااز قسمت های گرم بدن شما به مناطق سردتر منتقل می کند.،هرگونه رطوبت اضافی را پراکنده می کند و طراحی طراحی ژاکت شامل هیچ گونه درزی نیست.لایه گرافن نیز “ضد آلرژی، ضد استاتیک و غیر سمی” است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *