ماشین رنگرزی جدید نوآوری شرکت Acme

ماشین رنگرزی جدید نوآوری شرکت  Acme

نوآوری جدید شرکت Acme در تولید ماشین رنگرزی که مصرف آب، انرژی و مواد شیمیایی را کاهش می دهد. در بین تولیدکنندگان ماشین آلات رنگرزی و تکمیل تایوانی شرکت Acme به تازگی یک انقلابی در نوآوری را در قالب یک ماشین رنگرزی در سراسر جهان به ثبت رسانده است که نه تنها باعث صرفه جوئی در مصرف آب می شود بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش می دهد و نیز 65% مصرف مواد شیمیایی مورد استفاده در پروسه ی رنگرزی را کاهش می دهد.

بعد از سال ها تحقیق و توسعه، شرکت Acme می گوید به صورت موفقیت آمیز AM-ICD (Intelligent Conveyer Drive High Pressure Constant Speed Dyeing Machine) را راه اندازی کرد.(ماشین رنگرزی سرعت ثابت تحت فشار با  درایو نوار نقاله هوشمند)

این ماشین به یک سیستم نوار نقاله برای حرکت رو به جلوی پارچه مجهز است و فقط به آب برای سیرکوله کردن داخل لوله و پیک آپ پارچه نیاز دارد. بر این اساس این شرکت سازنده مدعی است که این ماشین نسبت حجم آب به وزن کالا (L:R ) بسیار پایینی دارد که حدود 1:2.5 یا 3.5 می باشد که  مقدار دقیق آن بستگی به نوع پارچه دارد.

این روش به میزان 65% مقدار مواد شیمیایی مصرفی برای رنگرزی را کاهش می دهد و نیز مصرف انرژی و میزان پساب را به مقدار 65% کاهش می دهد. ماشین آلات صنعتی شرکت Acme در سال 1985 در تایوان تاسیس شد. سازمان متخصص در تولید ماشین آلات با تکنولوژی بالا و نسبت حجم آب به وزن کالای پایین در حال حاضر با شرکت های رنگرزی در بیش از 20 کشور مختلف همکاری می کند. همه ی محصولات این شر کت در سراسر جهان به ثبت رسانده شده است از جمله کشور های: ژاپن، ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا، آلمان، یونان، ترکیه، چین، تایلند، اندونزی، مالزی، کره و تایوان. شرکت Acme توسط دولت تایوان مجاز به استفاده از علامت بسیار خوب تایوانی که نماد محصولات عالی ساخته شده در تایوان است، شد.

Acme

همچنین جایزه مخترع ملی و نیز مجموعه ای از تحقیقات نوآورانه توسط وزارت کشور امور اقتصادی به این شرکت اعطا شده است.

شرکت Acme با افتخار اعلام کرده است:

AM-ICD (Intelligent Conveyer Drive High Pressure Constant Speed Dyeing Machine)

این ماشین آخرین تکنولوژی در جهان است که ماموریت آن کمک به شرکت های رنگرزی و نیز با کمترین میزان حجم آب به وزن کالا کمک به اقتصادی سبز است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *