جوهرهای اسیدی با دانسیته بالا

SPGPrints با جوهرهای اسیدی جدید Nebula  HD (high density) با دانسیته بالا برای چاپ بر روی لباس های شنا (مایو)، ابریشم و پشم در نمایشگاه Febratex 2016 آغاز به کار کرد.  این جوهرهای اسیدی با دانسیته بالا برای اولین بار در نمایشگاه Febratex 2016 رونمایی شد.

رنگ های با دانسیته بالا برای لباس های شنا و ابریشم

جوهرهای اسیدی جدید با دانسیته بالا Nebula   بر روی هر نوع پرینتری با هد Kyocera قابل استفاده است. این یک فرمول جدید است که توسط  SPGPrints توسعه یافته و تولید شده که عمق رنگی را نیز افزایش می دهد. این محدوده جدید جوهرها برای استفاده بر روی پلی آمید لاکرا مورد استفاده در لباس های شنا، اجناس تولید شده با ابریشم های لوکس مثل روسری های فشن و کراوات و پشم می باشد. در این جوهرهای اسیدی کلیه استانداردهای صنعت رنگ و نیز خواص ثباتی آن وکلیه مشخصات مربوطه برای تولید لباس های شنا رعایت شده است. جوهرهای اسیدی Nebula از تاریخ سپتامبر 2016 به صورت CMYK و در رنگ های نارنجی، قرمز، آبی و خاکستری در دسترس خواهند بود.

Jos Notermans مدیر تجاری منسوجات دیجیتال SPGPrints  در راه اندازی این جوهر ها می گوید: ” لباس های مورد استفاده در شنا تقاضای بالایی را از پرینترهای منسوجات دارند با الزامات مورد نیاز برای عملکرد بالا، پایداری رنگ های روشن و طرح های پیچیده. این جوهرهای اسیدی یک قدم بزرگ مهم رو به جلو در شیمی  SPGPrints می باشد که باعث توقف تدریجی تولید جوهرهای اسیدی متداول می شود. با این حال ما پشتیبانی می کنیم و نیز مجددا کمک می کنیم به مشتریانمان که مایل به این انتقال جوهرها هستند تا جوهرهای اسیدی جدید را اجرا کنند.

معرفی ® JAVELIN پرینترهای جوهرافشان دیجیتال منسوجات به امریکا

برای تولید پارچه بالای دو میلیون متر در سال طراحی شده است، ویژگی های پرینترهای  JAVELIN  این است که در آنها  از همان تکنولوژ ی هدهای پرینتر® Archer می باشد که اخیرا راه اندازی شده است، استفاده شده است. پرینترهای PIKE با حجم بالا، که جایزه EDP1 2016  برای بهترین راه حل های منسوجات صنعتی را به دست آورد. صفحات نازل PIKE حدود 4میلی متر از بستر می باشد در مقایسه با سایر نازل های متداول که حدود 1.5 میلی متر فاصله نازل-پارچه می باشد. این بدین معنی است که محدوده ی وسیع تری از بسترها را می توان اجرا نمود و احتمال اینکه هد پرینتر آسیب پیدا کند، کاهش می یابد. JAVELIN برای شرکت هایی که مایل به اولین گام در چاپ دیجیتال هستند ایده ال می باشد و یا نیاز دارند به یک مکمل برای قابلیت های موجودشان. JAVELIN  پرینتر دیجیتال SPGPrints PIKE را تکمیل می کند و آن قادر خواهد بود تا 13 میلیون متر در سال را چاپ کند. راه اندازی پرینتر  JAVELIN  یک ابزار قدرتمندی دیگری را برای شرکت های فعال در این بازار به شدت رقابتی را فراهم می کند. با طیف رنگی و چاپ با کیفیت، همراه با سرعت چرخش چاپ دیجیتال در بازار این تکنولوژی با برندهای صاحبان آن ارانه می شوند و نیاز  به یک مزیت رقابتی در بازار دارند.

منبع: SPGPrints

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *