کاربرد نوین ابریشم مصنوعی در ایمپلنت

شرکت amsilk، تامین کننده صنعتی زیست بسپارها ابریشم مصنوعی برای دستگاه های پزشکی است که در همکاری با POLYTECH که تولید کننده ایمپلنت های بافت سیلیکون نرم است، برای اولین بار آزمایشات بالینی در انسان را با استفاده از ابریشم مصنوعی در رابطه با ایمپلنت سیلیکون سینه آغازکرده است.

ایمپلنت های Polytech برای چندین دهه در دسترس مشتریان بین المللی بوده اند. اما سیستم های کنترل کیفیت و مقررات سختگیرانه همچنان به بررسی سازگاری این محصولات ادامه می دهند ، POLYTECH معتقد است که با استفاده از تکنولوژی amsilk طی عمل، به جراحی موفق تر منجر می شود.

به همین ترتیب، برای آزمایش مناسب بودن این موضوعات در داخل آناتومی انسان، شرکت از الیاف AMSilk که یک رابط پروتئینی نازک و انعطلف پذیر بین ایمپلنت سیلیکون و بافت اطراف است استفاده می کند. پس از آزمایشات اولیه، شرکت  ادعا می کند که ابریشم سازگاری زیستی بین بافت و ایمپلنت را ثابت کرده است و تحمل پذیری بالایی دارد. بنابراین، انتظار می رود که عوارض جزئی بعد از عمل را به حداقل رساند و  برخی از عوارض جانبی دردناک همراه با ایمپلنت های سنتی (مانند فیبروز کپسولی) به حداقل خود برسد.

در حالی که آزمایش اولیه در اتریش آغاز شده است، انتظار می رود در سراسر اروپا گسترش یابد. Wolfgang Steimel، مدیر عامل Polytech گفت: “با ایمپلنت Silkline جدید، Polytech قصد دارد تا ایمنی و قابلیت تحمل محصولات خود را افزایش دهد.” “کار باAMSilk ما را قادر می سازد تا بهترین راه حل های نوآورانه را برای مشتریانمان ارائه دهیم.”

جنس کلاین، مدیر عامل AMSilk اضافه کرد: “از طریق همکاری چند ساله ما با کارشناسان Polytech، ما یک محصول جدید و پیشگامانه برای بازار دستگاه های پزشکی ایجاد کرده ایم”

ایمپلنت Silkline اولین محصولی است که پوشش های ابریشمی ما را در بخش دستگاه های پزشکی عرضه می کند اما محصولات دیگر برای زیست سازگاری فوق العاده پوشش های ابریشمی ما به زودی ارائه خواهند شد. “

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *